logo

Select Sidearea

Populate the sidearea with useful widgets. It’s simple to add images, categories, latest post, social media icon links, tag clouds, and more.
hello@youremail.com
+1234567890
 

office 365

התקדמו עוד היום לחבילת כלים מבוססי אינטרנט לעסקים, המאפשרת לך לגשת לדוא״ל, למסמכים, לאנשי קשר וללוחות שנה כמעט מכל מקום – באופן מאובטח ועל ידי מגוון רחב מאוד של מכשירים ניידים. השירות משלב גרסאות מקוונות של כלי התקשורת והשיתוף הטובים ביותר של מיקרוסופט, במחיר שמתאים ליכולות ולתקציב של כל עסק.

 

החיבור לעסק ממשיך גם מחוץ למשרד

  • גישה לדואר, לאנשי קשר, ללוח השנה ולמסמכים מאביזרים ניידים, לרבות סמארטפונים וטאבלטים מבוססי iPhone ,Android ,Nokia ,Windows ו-BlackBerry.
  • צפייה ועריכת מסמכים עם היישומים המקוונים Office Web Apps באמצעות הדפדפן.
  • גישה לדוא”ל ממרבית הדפדפנים באמצעות Outlook Web App.

שיתוף פעולה וסנכרון מלא בין העובדים

  • ביצוע פגישות אונליין עם עמיתים שותפים ולקוחות, בשילוב קול, וידאו ושיתוף מסך.
  • יצירת אתרים פנימיים לאחסון וארגון המסמכים החשובים לתיעוד ועבודה משותפת.
  • שיתוף לוחות שנה בין כל העובדים.
  • שיתוף במידע עסקי חיוני, כולל מסדי נתונים של Access.
  • עריכת מסמכים בו זמנית על ידי מספר משתמשים בעסק.

 לעבוד עם כלי Office המוכרים

  • הכי קל ונוח לעבוד עם הכלים המוכרים של מיקרוסופט, ביניהם Excel ,Word ,Outlook ו- PowerPoint.
  • הוספת העוצמה של שירותי הדואר האלקטרוני ל- Outlook מעניקה לך כלים חזקים לניהול הדואר, אנשי הקשר ולוח השנה.
  • ממשק מוכר בכל יישומי Office ויישומי ה-Web, כולל סרגל השליטה הדינמי לשיפור היעילות.

לאמץ את המראה המקצועי ביותר

  • עיצוב פשוט ומהיר של אתר אינטרנט מקצועי ומכובד.
  • כתובת דוא”ל הנושאת את שם החברה במקום שם של ספק הדוא”ל.
  • הפצת מסמכים עם עיצוב מקצועי ללקוחות.

פתרון דואר אלקטרוני מתקדם  (Exchange Online)

סינכרון של דוא”ל, לוחות שנה ואנשי קשר בין מחשבים אישיים, סמארטפונים, טאבלטים ודפדפנים עם שירותי הדואר האלקטרוני של מיקרוסופט.

  • ניהול פשוט של דוא”ל, לוחות שנה ואנשי קשר מכל מקום.
  • הגנה מפני וירוסים ודואר זבל.

 Office Web Apps

לגשת, לצפות ולערוך בקלות מסמכים – ישירות מהדפדפן.

  • לצפות ולבצע שינויים קלים מסמכי ,Excel ,Word PowerPoint ו- OneNote.
  • עריכה בו זמנית של מסמכי Excel ו- OneNote על ידי מספר משתמשים, בזמן אמת.

אתרים צוותיים ואתרים פומביים (SharePoint Online)

ניהול ושיתוף של מסמכים באמצעות אתר ארגוני פנימי, לסנכרון חברי הצוות.

  • עבודה קלה ביחד, תוך מתן הרשאות וגישה למידע הרלוונטי לכל אחד.
  • יצירה ותחזוקה של אתר אינטרנט בסיוע תבניות מוכנות.

הודעות מיידיות ופגישות מקוונות (Lync Online)

לתקשר עם עובדים ולקוחות בכל מקום.

  • תקשורת מיידית ופשוטה עם העובדים/הלקוחות באמצעות מסרים מיידים, שיחות קוליות/וידאו ופגישות אונליין מרובות משתתפים.
  • חיווי עדכני של זמינות העובד בכל רגע נתון.

 

 

מעוניינים לדעת על מוצרים נוספים שלנו? לחצו כאן!