logo

Select Sidearea

Populate the sidearea with useful widgets. It’s simple to add images, categories, latest post, social media icon links, tag clouds, and more.
hello@youremail.com
+1234567890
 

FAQ

שאלות ותשובות נפוצות

מומחי ה-IT שלנו עונים

מדוע המדפסת לא מדפיסה וקופצת הודעה האומרת כי ההתקן/מדפסת לא זמין/ה?

עליך להיכנס אל "התקנים ומדפסות" (במערכות הפעלה מסוימות יופיע כ-"מדפסות ופקסים") בנתיב הבא:
1. יש ללחוץ על "התחל" (start)
2. לאחר מכן על "התקנים ומדפסות"
3. במידה ולא מופיע ניתן להיכנס אל "לוח הבקרה" ((Control Panel ניתן להגיע גם משם אל קיצור הדרך
4. במידה והמדפסת נמצאת במצב לא מקוון (Offline או pause) יש ללחוץ עליה "קליק ימני" עם העכבר ולשנות למקוון (Online).

מדוע המדפסת לא מדפיסה?

להלן סדר הפעולות:

  1. יש לוודא שהמדפסת מחוברת אל שקע החשמל בקיר ולוודא שהיא פועלת.
  2. מומלץ לבצע כיבוי והדלקה מחדש.
  3. יש לוודא שכבל המידע (USB, רשת, LPT) מחובר בצדו האחד אל המדפסת ובצדו האחר אל המחשב או אל שקע רשת בקיר.
  4. במידה ולא מופיע ניתן להיכנס אל "לוח הבקרה" ((Control Panel ניתן להגיע גם משם אל קיצור הדרך
  5. במידה והמדפסת נמצאת במצב לא מקוון (Offline או pause) יש ללחוץ עליה "קליק ימני" עם העכבר ולשנות למקוון (Online).
מדוע מהבהבת נורת התראה במדפסת?

להלן סדר הפעולות:

  1. יש לוודא שיש דפים במגש או במגירה של המדפסת.
  2. במידה ולא חסרים דפים יש לכבות את המדפסת.
  3. לפתוח את הדלתות מסביבה ולוודא שלא נתקע דף בתוך המדפסת במהלך ההדפסה האחרונה.
  4. להוציא את הדף התקוע ולסגור את כל הדלתות
  5. להפעיל מחדש את המדפסת
מדוע כאשר אני לא מצליח/ה להתחבר אל המשתמש במחשב קופצת הודעה ``שם משתמש או סיסמא שגויים``?

יש לוודא שהמשתמש המופיע הוא אכן המשתמש הנכון, כמו כן חשוב לוודא שבהקלדת הסיסמא נמצאים בשפה האנגלית ושמקש ה "Caps Lock" לא לחוץ (ניתן לבדוק זאת ע"י הקלדה של מספר תווים בשורת "שם המשתמש").

מדוע במהלך העבודה על המחשב תצוגת המסך התהפכה ב 180 מעלות (או התהפכה על הצד)?

יש ללחוץ על המקשים +Ctrl + Alt "חץ למעלה" יחדיו והמסך יחזור לתצוגה הרגילה.

מדוע לאחר ביצוע הדלקה, המחשב לא מעלה את מערכת ההפעלה?
מדוע אני לא מצליח/ה לגלוש באינטרנט (באף אתר) דרך המחשב וגם בלתי אפשרי להיכנס לכונני הרשת בשרת?

יש לוודא חיבור של כבל הרשת (נראה כמו כבל טלפון עבה) אל חלקו האחורי של המחשב ואל השקע בקיר. ניתן לדעת אם הוא אכן התנתק אם מופיע בצדו הימני או השמאלי התחתון של המסך אייקון עם X בצבע אדום על כרטיס הרשת.

צרו קשר

Spectronet Ltd. IT is our job

היצירה 16, מתחם הבורסה ברמת גן

העברת מסמכים

רוצים להעביר לנו מסמך בפקס או במייל? 

פקס: 03-6871465

מייל: office(@)spectronet.co.il

תמיכה טכנית

מנהלי ה- IT שלנו ישמחו לענות על כל שאלה. 

חייגו : 03-6871317

שעות פעילות

מוקד ה- Help Desk שלנו פתוח 24/7.

צרו קשר עם המוקד לתקלות מחשוב.